Postup podávania a vybavovania sťažností klientov
V zmysle platných Všeobecných obchodných podmienok vydáva 365.invest, správ. spol., a. s. (ďalej „365.invest“) tento postup pri podávaní sťažností v zmysle zákona č. 203/2011 Z. z. o kolektívnom investovaní (ďalej „ZKI“), zákona č. 566/2001 Z. z. o cenných papieroch a investičných službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej „ZCP“) a Metodického usmernenia NBS č. 2/2014 k vybavovaniu sťažností pre obchodníkov s cennými papiermi a správcovské spoločnosti podľa požiadaviek Európskeho orgánu dohľadu.
1. Definícia sťažnosti
Sťažnosťou sa rozumie podanie fyzickej osoby alebo právnickej osoby (ďalej „sťažovateľ“), v zmysle ktorej:
- a) sa domáha ochrany svojich práv alebo právom chránených záujmov, o ktorých sa domnieva, že boli porušené činnosťou 365.invest;
- b) poukazuje na konkrétne nedostatky, najmä na porušenie právnych predpisov, ktorých odstránenie je v pôsobnosti 365.invest.
2. Spôsob podávania sťažností
Sťažnosť môže sťažovateľ podať nasledovnými spôsobmi:
- a) osobne na ktoromkoľvek obchodnom mieste; využitím tlačiva https://365invest.sk/media/3hbjuund/365-invest-podanie-staznosti.pdf
- b) e-mailom na adresu: hello@365invest.sk
- c) písomne na adresu sídla spoločnosti: 365.invest, správ. spol., a. s., Dvořákovo nábrežie 4, 811 02 Bratislava,
- d) on-line prostredníctvom on-line formulára zverejneného na webovom sídle spoločnosti https://365invest.sk/napis-nam.
Sťažovateľ v sťažnosti uvedie všetky potrebné náležitosti, najmä:
- a) osobné údaje sťažovateľa: meno, priezvisko, bydlisko a kontaktné údaje,
- b) predmet sťažnosti alebo práva, ktorých sa klient v 365.invest domáha,
- c) zrozumiteľný a presný popis skutočností, ktoré vierohodným spôsobom preukáže,
- d) dôvody sťažnosti a predloženie právne relevantných dokladov, ktorými sťažnosť zdôvodňuje,